Quote:
Hmm, a kas taj kvalitātei vainas? Es īsti nesaprotu

Un ko varbūt pamainīt?
Pagaidām liecies mierā ar to kvalitāti! Ja esi iesācējs, tad tik aposti to softu ar kuru gribi strādāt, un ne tikai to, bet vairākus. Un, nav nekādu brīnumu, ja nonāksi pie slēdziena, lai uzrakstītu mūziku, nāksies izmantot vairākus softus! Kādus, ... nejautā, uz to viennozīmīgi atbildēt nevar. Katrs ir nonācis pie kāda sava varianta un savas uzrakstīšanas metodes.
Pēc tam, kad iepazīsi savu atlasīto softu iespējas un darbu uz tām, droši ķeries pie mūzikas veidošanas teorijas apgūšanu. Par to arī ir pilns internets aprakstīts, gan forumos, gan dažādi raksti sastopami, gan arī ir lietderīgi palasīt kādu literatūru! Viss ir atkarīgs no tā, kādu stilu gribi veidot, tad arī atbilstošu materiālu ir jāizzin, kaut arī lieti noder uzzināt klasiskos mūzikas veidošanas pamatprincipus. Nu lūk, mēs esam nonākuši pie vissgarākās finiša taisnes, pat vēl garākas, nekā mūzikas veidošanu (producēšanu) - pie MĀSTERINGA! Tā ir tā lieta, kas atbild par kvalitāti. Tad, kad iemācīsis (sapratīsi kā) taisīt mūziku, tad no komponista būs jāpariet uz citu amatu - skaņas inžinēriju. Šī lieta ir vēl smagāka, un daudz nervu prasoša. Neiztikt arī bez teorētiskām zināšanām, kā arī līdz nejēgai pazaudētu laiku, pieredzes iegūšanai!
Redz, ja runājam par mūziku kā gala produktu, tad to nekad nav panācis viens cilvēks! Parasti, komponists rakasta domu, aranžētājs raksta mūziku, producents liek kopā, skaņu inženieris spiež ārā skanējumu. Nu apmēram tā.
Negribēju atbaidīt, bet novēlēt pacietību, un neatlaidību!
Lai veicas!
