Quote:
hmmm, par kompozīciju kā tādu un šķietamajām elementu nesaderībām, es negribētu piekrist, jo viņa skan tā, kā es gribētu lai viņa skanētu.
1) šeit es atļaušos oponēt - patiesībā, lielākā daļa underground producenti, un tml. mūzikas veidotāji/hobbijisti neizceļas ar sevišķām muzikālajām dotībām/zināšanām. Ar to es gribu teikt, ka nēesam nekādi Mocarti un Bēthoveni, kuri saklausīja/iztēlojās savu skaņdarbu skanējumu, tajās viena klavesīna partijā, ar pāris vijolēm, čelliem un flautām, no paša sākuma līdz galam, un spēja to pierakstīt tiešām tā, kā vēlējās to dzirdēt! Šodien, tomēr mēs izmantojam visādas mūsdienu tehnoloģijas, iekārtas, sintezātorus, PC/MAC, VSTi, sekvenserus, semplerus, utt., no kuriem arī ir atkarīga mūsu radošās izpausmes būtība - nospiežam tausiņus, un dzirdam dažādus semplus, arpēdžijas, efektus, utt. Visu to dzirdot, tad arī sākam domāt - šim bītam pielikšu šito loopu, tam pieliksim šito sagraizīto samplu, utt., reizēm arī nemaz nepasmadzeņojot, vai tie sader kopā pēc harmonijas, tonalitātes, rakstura, mažora, vai minora, utt. Labākais ko izdara, tad piedzen bītus, pat nepadomājot, un nedzirdot ''pareizo'' skanējumu, jo varbūt ka arī ne visiem ir muzikālā dzirde, nemaz nerunājot par teorētiskām lietām!
... manu prāt, lielākās daļas underground producentu ''komponēšanas'' metodes varētu salīdzināt ar eJay principiem.
2) šeit ir pavisam vienkāršs eksperiments pielietojams - nomaini kādu no partijām ar vokālu, vai paprasi kadam, lai padzied/padungo līdzi, un tad pats redzēsi kas notiek. ... un ja ''tādu'' vokālu uzliek virsū miksam, tad jau nu točno, lielākā daļa klausītāju, maigākais ko varētu pateikt, t.i., ka dziedājums ir galīgi garām!
... bez nekāda sevišķā ''uzbrauciena'' un kritikas, vienkārši reālas pārdomas par lietām.
G.