Par Thomann es arī esmu dzirdējis labas atsauksmes, perspektīvā ir doma izmantot šā pārdevēja pakalpojumus.
Savukārt e-Bay, jāskatās pārdevēja reitingu, un ja arī ir kādi negatīvi %, tad palasi atsauksmēs, par ko tad pārdevējs nav izpelnījies!
e-Bay ir tā, kad pircējs tomēr ir aizsargāts ar pārdevēja valsts likumiem. Man reiz arī tā ir bijis, kad samaksāju naudu, bet preci gaidīju vairāk kā divus mēnešus, uz maniem e-mail pārdevējs (individuāls) nereaģēja. e-Bay paredz tādu lietu, ka šādos gadījumos raksti sūdzību, tad viņi sāk juridiski draudēt pārdevējam. Tā arī izdarīju. Pārdevējs momentāli noreaģēja, atrunājoties ka esot izsūtījis preci, bet tā ir atnākusi atpakaļ, jo es nēesot norādījis pareizu adresi, kaut gan mana adrese ir reģistrāta manā e-Bay acountā, un par to viņš noteikti muldēja!
Esot gatavs man izsūtīt preci atkārtoti, par papildus pasta izdevumiem, kurus atkal būtu jāsedz man pašam!
Pasūtīju viņu ellē, un teicu, lai sūta man atpakaļ naudu, ko viņš arī izdarīja! Es domāju, ka šis tādā veidā ''ķēra lohhus'', neizsūtot preci, sastāstīdams pasaciņas, un tad vēl papildus izspiezdams pasta izdevumus!
P.S. Vēlreiz atkārtošos -
pirms veicat darījumus ar e-Bay starpniecību,
obligāti ar pārdevēju vienojaties cik izmaksās preces iesaiņošana un tās nosūtīšana uz Latviju! Pēc pārdevēja atbildes, vēlreiz nosūtiet savu vēstuli, kur precizējat visas izmaksas, tās izdalot atsevišķi.
Piem.:
Prece ... EUR
Iesaiņojums ... EUR
Piegāde ... EUR
(citreiz) apdrošināšana ... EUR
-------------------------------------
Kopā ... EUR
Obligāti sagaidiet pārdevēja apstiprinājumu, pie kam, visas šīs saziņas vēstules sūtiet nevis caur parastiem e-mailiem, bet caur pašu e-Bay, ar norādi, lai šo ziņu (e-Bay) Jums nosūta uz Jūsu pašu e-mail. Tas nozīmē, ka visa Jūsu sarakste paliek e-Bay arhīvos, kā arī Jūsu paša e-mailos. Tad ir garantija ka nebūs vairāk nekādu pārpratumu un blēdīšanās mēģinājumu gadījumi.
... nu lūk tā.
G.